Zuhrezuhre Takip et akıntını şeffafsa süper. Zaten çatlatma iğnesi adet tarihinden kaç gün sonra yapıldı ki sana? Daha kocaman gelişmiş bir yumurtan var o daha 2 3 gün tüplerde kalacak. Şuan adet olmanın imkanı bile yok. Çatlamadan sonra kanamayı hiç duymamıştım ama olmaz diye bir şey yok ya da rahim içinden gelen bir şeydir. İğneden sonra 32 saat diyorsun en geç 24 saatte çatlıyor zaten iğneden sonra. Yerleşme için henüz tabii ki erken ama belki döllenmenin işareti olabilir. Muhtemelen 5 gün döllenme sürecek. Rahim içine indiğinde de 6 8 gün içerisinde tam duvara yerleşecek. Yani bir 13 14 gün sonra kahve, krem ya da pembe akıntı görürsen korkma. Bana 5 günlük embrio koyulduğunda tam 8 gün sonra yerleşme kanaması yaşadım şimde de 7+3 ikiz gebeyim :) o tarihlerde bir kanama yaşarsan bana yine sorabilirsin ayrıntılı anlatırım nasıl bir şey olduğunu