Kızlar doğumdan sonra ayak şişmesi geçiyor mu, geçiyorsa ne kadar sürede geçiyor acaba? Spor ayakkabıda 37-38 giyiyorum, topukluda 36. Ayaklarım biraz şiş az şiş olmasına rağmen spor ayakkabılarım hafif daralmış anca ipleri gevşetirsem giyebiliyorum :) bi tane topuklu ayakkabı sipariş ettim son bir ürün kaldığı için acele ettim ama 36 numara topuklu ayakkabımı denedim asla girmiyor ayağım nerdeyse ayakkabı patlayacaktı :) 37 num topukluyu denedim ayağım girdi ama yinede hafif darlık oldu. Ben sipariş ettiğim ayakkabıyı 37 num ettim her ihtimale karşı ama olup olmayacağından emin değilim. Allah izin verirse doğum az kaldı en geç 8 nisan. Ayakkabıyı temmuzda giyeceğim doğumdan sonra temmuza kadar bu şişlik gider mi acaba ayakkabı elimde kalmasın sonra dar olupda ona göre 38 mi alsaydım :(