gtkgz Arkadaşlar 28.haftadayim doktor pazartesi gel kan serumu takilman gerekiyor dedi takılan var mi yan etki ediyor mu acaba bu serum ?
defneemom gtkgz merhaba carsamba sabahi dogum yaptim dun banada taktilar degerlerim cok dustugu icin, kesinlikle taktirin yoksa dogumda daha kotu olur benim dogumdan sonra iyice degerlerim dustu🙏
gtkgz defneemom doktor neredeyse demir depoların boşalmış dedi serum takılınca yükseliyor mu bı yan etkisini gördünüz mü bu arada hayırlısı olsun bebeğinizin 🙏
Aysee95 Bende taktırdım kanım cok düşüktü doktor iki kez taktırdı kanım 7 lerdeydi şuan 12,7 kan hapını da aksatmadım hiç devam ediyorum
Aysee95 gtkgz tesekkür ederim yok olmadı aksine bi iki kez bayılmıştım kansızlıktan nefes darlığı falan vardı cok şükür geçti takıldıktan sonra
esmerrmm 1fatma_nurr taktirdim cnm , sadece biraz bulanti oldu serum alırken , doktor gelip bakti bi sknti yoktu , serumdan sonra geçti tabi , serum sırasında bi tuzlu cubuk kraker götürmeni tavvsiye ederim taktiricaksan iyi geliyor 😊
1fatma_nurr esmerrmm tamam canm sağol öncesinde bulantı hapida icerim normaldede kulaniyorum dediğin gibi kreker de goturum çok sağol