Hayırlı ramazanlar kızlar 36+1 haftalık hamileyim sezeryan olacağım ikinci hamileliğim bundan bir ay önce bu şekil yine grip olmuştum bayağı ilerlemişti en son doktor antibiyotik yazdı o şekil atlattım dünden beri tekrar öksürük boğaz gıcıklığı burun akıntısı halsizlik belirtilerim başladı gece dayanamadım doktorun geçen seferki yazdığı ilaçtan bir tane içtim o bile fayda etmedi şu anda Ihlamur ve ayva yaprağını kaynatıp içiyorum belki faydası olur diye en hızlı şekilde iyi olabilmem için yöntemleriniz var mı acaba 2 hafta sonra sezeryan olabilirim doktor önümüzdeki cuma günü gün verecek 🙏😔