Hizligonzales yaa demek ki hurafe. Benim ilk gebeliğim ikizlerdi ikiside kızdı ama ben 21.haftada detaylıda öğrenmiştim. 22.haftada rahim ağzı kısalığından kaybettim ne yazık ki geç kaldık. Şimdi yeniden hamileyim 14.haftada serklaj atıldı önlem amaçlı tek gebelik o zaman öğrendik erkek olduğunu 🥰 sağ salim kucağımıza alalım inşallah