zeytinkus5 Nefesim9 merhaba büyük anadoluya gidiyordum bıraktım kadın doğuma özge deniz ünyeliye geçtim ve çok memnunum❤️
bendiyebiriii Nefesim9 devlete geçti özge deniz bildiğim kadarıyla. Ben de büyük Anadolu Halil İbrahim beye gidiyorum🫶🏻 muayenesi sanırım 565 ₺ benim sendikam olduğu için indirimden faydalanıyorum da ondan net bilgim yok aradığınızda söylüyorlar ama
Nefesim9 bendiyebiriii ben üniversitesiye gidiyorum özele ama hiç memnun değilim baştan savar gibi doktor iki kelime söyleyip gönderiyor verdiği ilaçlardan memnunum ama ne bileyim içime sinmiyor henüz 6 haftalık hamileyim ilk aylar önemli o yüzden titizleniyorum 🥰 tşk ederim canım 🌸
Kader_korkmaz Ben Zehra yilmaz hanıma gidiyorum gerçekten çok ilgili ve ben sormadan herşeyi kendisi anlatıyor. Atasam Hastanesi’ne bağlı. Kendi özel kliniğinde hizmet veriyor normalde. ama bı abla anne gibi gerçekten çok iyi bir insan.🙏
Nisanyagmurum Kader_korkmaz bende gidiyorum memnunum ama galiba doğuma kadar gidemiycez maddi olarak🙈
Mutluolanbiri Medikal parkta Merve hanımı şiddetle tavsiye ederim çok sıcakkanlı ve başarılı bir doktor
Sadecemavii Mutluolanbiri ben de Merve hanıma gidiyorum yıllardır da takipçisiyim aşırı iyi ilgili. Tavsiyemdir.
Sadecemavii Nisanyagmurum ben doğum paketi aldım muayene ücreti bilmiyorum ama sanırım su an güncel fiyat 35 bin ben 30 bine aldım