Merhaba hanimlar 12 haftalik gebeyim yaklasik bir aydir sürekli idarara cikiyorum cok sık çıkıp az az yapiyorum neredeyse gece 10 kere kalkiyorum bu donemde normalmidir yoksa bugun doktora gitmelimiyim..idarara cikiinca yanma olmuyor ama hep bi sıkışma halindeyim lütfen yasayan varsa yorumlariniza ihtiyacım var.