Henüz yeni dogdugunda bebeğin sinirleri tam anlamıyla gelişmediği için acı ,ağrı hissini tam anlamıyla hissedemezler bu yüzden ilk 3ayda sünnet hem sizin açınızdan hem bebeğiniz aciisindan oldukça iyi olacaktır hatta 40i çıkmadan yaptirabilirseniz ya da daha erken en güzeli .