Merhaba 38+6 dayım daha dün doktor kontrolüm vardı doktor bir şey demedi. Akşam kasıklarım da 3 4 kez şiddetli ağrı oldu başka olmadı. Sabah lavabodan çıktıktan sonra 2 damla kadar kanamam olmuştu ama şu an ağrı vs yok hafif kasılmalar var ama. Sizce doğumum yaklaşmış olabilir mi? Böyle bir şey yaşayan var mı?