Merhaba Hanımlar,
Aranızda bununla ilgili şikayetleriniz veya bu şekilde Doğum yapan varsa, tecrübelerini paylaşabilir mi ? Çok Ağrım var doktor rahim.genisliyor.deyip kestirip atıyor ama bu kadar şiddetli olması normal olduğunu düşünmüyorum ki Normal doğumda yırtılması da mümkünmüş.