Rwerdst Hatice_123456 yok canım sıcak suya oturmam zaten. Sıcak su tuttum sadece duşta yumuşatsın diye. Buzu da deneyeyim bari 😔 çok teşekkür ederim ☺️
Rwerdst Zeeynep1 valla lavman yaptı eşim ağlaya ağlaya tuvaletimi yaptım. Gerçekten travma gibiydş. Yarın napcam bilmiyorum 😂 pomad aldım. Hafta içine kadar idare edebilirsem genel cerrahiye gitcem 😭
Zeeynep1 Rwerdst canım ona gitsen de krem verir en fazla hamile olduğunu için herhangi bir müdahale yapmıyorlar. Tabi için rahat edecekse git tabiki. Rahatladigina sevindim gerçekten zor yani
Rwerdst KLORAKHANIM gerçekten özellikle bugün çok zordu benim için. Eşim lavman yaptı da anca öyle yapabildim 😭 ama travma gibi bir şeydi yani öldüm öldüm dirildim 😭😭 Allah kimseye yaşatmasın. Suya daha çok dikkat etcem artık 😭😭 dediklerinizi de deneyeceğim inşallah teşekkür ederim 🥰
myangelson Rwerdst normalde genel cerrahinin alanı oluyor basur , makat çatlağı. Ama hamile oldugun için kadın doğum doktorun krem yazabilir belki
Rwerdst myangelson hastaneyi aradım genel cerrahi bakıyor dedi☺️ lavman yaptım şuan. Haftaiçi genel cerrahiye gitcem. Düzelir inşallah bir nebze. Yarın napcam bilmiyorum 😅 bebişim için çok korktum açıkçası. Hareket etmesini bekliyorum şimdi😔
Rwerdst Svdlina işte sanki cam batıyor sanki yırtılıyor gibi. Şişlik ten ziyade özür dileyerek diyorum hani eskiler bağırsak dışarı çıktı içeri soktum der ya onun gibi bir şey. Beze gibi mi desem değişik bir şey 😭 evet aşırı kötü. Ağlaya ağlaya tuvaletimi yaptım. Eşim diyor bu kadar kötü olduğunu düşünmemiştim diyor 😭
Svdlina Rwerdst evet am bnde sislik yoktu cok kotu birsey yaa anca yasiyan bilir dogumum bile daha kolay geldi bu makat catlagindan sonra gercekten cok gecmis olsun kuzum ben hastaneye gitmedm eczaneye gitti direk esim krem aldi cok ama cok iyi geldi krem bir iki defa surdm hemen gecti. Kremin adi procto glyvenol ama gamileler kulanabilirmi bilmiyorm
Rwerdst Susamtohumununannesi musili zor durumda kalmadan almıyorum aslında o kadar kötü oldum ki. Lavman yaptı eşim anca o şekilde yapabildim tuvaletimi. Hindistan cevizi yağı var onu da kullanırım. Kantoron yağını da dışarı çıkarsam alcam. Havlu dışında diğerlerini yapıyorum. Kiviyi de deneyeyim. Çok teşekkür ederim ☺️
Rwerdst __mom1 randevu alıp en azından polikinliğe gitmek istiyorum. Acillerde çok kalabalık. Bir de hasta olmaktan çok korktum yani 😔 bugünü hallettim bakalım yarın nolcak 😂
myangelson Rwerdst hamilelikte özellikle riskli hamilelikte sıkıntılı kabız olmak doktorim ilaç vermişti bana ama hiç fayda etmiyordu hep kabız oluyordum ve hamilelikten önce de basur vardı hamilelikte çok fena oldu şimdi çok daha fena bı halde genel cerrahiye gidemedim hala çok fena bir hal aldı geçen gün bildiğin afedersin adet olur gibi kanama oldu. Benimki ameliyatlik durumda ama bu ameliyat olunca tekrarlama ihtimali çok yüksek olan bir durum 🥴🥴 ne yapicam bilmiyorum eşimin işlerini ayarlayabilirsek bı doktora gideceğim
Zeze34 Sağlıkçıyım, basur a da makat çatlağına da genel cerrahi bakar, ya normal tedavi önerir yada ameliyat alternatif tıbbı dene tabi ama aaa geçti diyip erteleme sakın ciddi kan kaybı da yapıyor ileri boyutu
Rwerdst Zeze34 yok yok kesin ranvdevu alcam inşallah vardır. Dayanamıyorum çünkü acıya. Affedersiniz ama bildiğiniz tuvaletimi yaparken popom yırtılıyor gibi. Ağlaya ağlaya yapıyorum tuvaletimi. İnşallah en kısa zamanda geçer 😔 zaten kansızım. Demir ilacını bırakcam bir süre. Aşırı kabız yapıyor beni çünkü. Zaten kabızım daha kötü oluyor. Doktorumla konuşup olmadı alternatif bir yol isteyeceğim.
Rwerdst myangelson benim daha yeni oldu. 4 gün falan belki. Ama tuvaletimi yaparken popom yırtılıyor gibi 😔 gerçekten hayatımda yaşadığım en kötü durum. Allah kimseye yaşatmasın. Kanama falan olmadı. Herhalde olsa ben kalpten giderim 😔 riskli gebeliğim vardı daha yeni yeni düzledim ayağa kalktım. Çok korktum şuan. Tstlı yedim uzandım bebişi bekliyorum bakalım ☺️ inşallah hareket eder de rahatlarım, 🙏 en kısa sürede doktora gidin gerçekten çekilmez bir dertmiş. Allah düşman başına vermesin o derece yani 😔
myangelson Rwerdst çok geçmiş olsun canım çok iyi biliyorum acısını gozumden yaş geliyor bazen. Bu arada acılı baharatli şeylerden uzak dur daha fena yapıyor ben acı yiyemiyorum normalde de azcik acı birşey yiyeyim hemen tuvalette çok fena canım yanıyor 🥺 benim de riskliydi doktorum sakın kabız olma daha doğrusu ıkınma olayları oluyor ya o sıkıntı oluyormuş o yüzden kabız olma demişti. Hareket eder canım merak etme 😍🌸 amiiin🤲🏻
Rwerdst Zeeynep1 Fatoserin 1anne2bebek__ Aselhumaninannesi Öncelikle çok teşekkür ederim ☺️ sanırım durum tamamen beslenmemle alakalı 🫤 lavmandan sonra banyo yaptım. Krem aldı eşim onu sürdüm rahatladım şuan. Daha az hissediyorum açıkçası 😅 ne olduğunu bilmiyorum 🫤 ilk defa böyle bir durum yaşıyorum. Valla Allah düşmanıma yaşatmasın ☺️ şuan haftaiçine kadar idare ederim gibi. Haftaiçi bir genel cerraha gitcem bir aksilik olmazsa. Kantoron yağı da alcam en kısa sürede.
Fatoserin Rwerdst böyle afedersin tuvaletini yaparken cam kırıkları var gibi oluyor ve kanıyorsa makat çatlağı olabilir bende de doğumdan sonra oldu ve genel de doğumdan sonra ve hamilelikte ıkınma sonucu oluyor aktardan kantaron yağlı at kestanesi kremi aldım çok iyi geldi ama doktora git kesin
1anne2bebek__ Rwerdst makat çatlağında afedersiniz dokununca ele gelmez içten yırtık ya da çatlak olunca dışkı sırasında can yakar. Ama basurda meme başı gibi şiş ele gelir. Yani bildiğim bu yanlış da yönlendirmek istemem. Sanırım sizinde ele gelen bi şişlik var. Belki aynı zamanda hem yırtık hem basurdur. Bi doktora gitmenizde fayda var daha kötü olmadan
Aselhumaninannesi Rwerdst genel cerrahinin alanı basur geçmiş olsun kantoron yağı zeytinyağı sürün dönüşümlü o bölgeye
Aselhumaninannesi Rwerdst hamilelikte ucunsu ayı geçti iseniz doktora giden kadar bephantol ve procto gynevol krem var hemoroidde kullanılır bu ikisini kullanabilirsiniz rahatlatır sizi proctonun ek olarak fitilide var gece yatmadan kullanabilirsiniz
Rwerdst Aselhumaninannesi 22. Haftadayım canım. Eşim bir krem aldı eczaneden onu kullanıyorum. Hafifledi biraz Fitil de demişti ama almamış. Eczneci biraz sıkıntılıydı dedi 😅