Kızlar pazartesi sezeryan ile doğumum var fakat hastayım öksürüyorum doktoruma dün sordum bir şey olmaz dedi.
Zaten çok korkuyorum üstüne öksürükte olunca ameliyattan sonra açıkçası zorlanırım diye daha da cok korkuyorum bu durumu yaşayan veya öneri verebilecek olan var mı ¿