DilekAkil Kızlar merhaba 37+3deyim bebeğim dönmedi kafası yukarıda ayakları assagida ayakları ile vajina bölgeme baskı yapıyor ama ben artık dayanamıyorum bu ağrı ya başına böyle bisey gelen varmı ayaklarımı hareket edemez hale geldim
Bebeto6161 DilekAkil benim de çok ağrım var o bölgede ve daha 30 haftalığım çalışıyorum işkence çekiyorum tüm gün ne yapacağım bilmiyorum doktorum fitil yazdı az akıntın var dedi ama ona bağlı olmadığını da söyledi 😓
feride61 Bebeto6161 DilekAkil Haftada aynı ağrıyı çekiyorum bebek biraz büyük ayakları aşağıda baskıdan kaynaklı sol kasıpıma doğru devam ediyor bana da dün fitil verdi akıntı için ama ağrı ondan değilmiş plates topu üzerinde kegel egzersizi yapınca ağrı biraz hafifliyor. Günde bir maden suyu bir muz ve ocean magnezyuma başladım 3 gündür ağrı biraz daha iyi gibi
DilekAkil feride61 maden suyu ve magnezyum da kullanıyordum hatta günde bir di ikiye çıkardı doktorum ellerimde çok uyuşuyor
Bebeto6161 feride61 yürüyüş yapıyorum magnezyumu artırmayı doktoruma soracağım ona göre ikiye çıkarırım pazartesi bakalım ne diyecek😓