Merhaba hanımlar 🥰 38+3 haftalık olduk ve rahim ağzı kısalığı vardı. En son 2 hafta önce 12 mm demişti doktorum ve açılma başlamıştı sanırım bugünde doğum başlayacak gibi. Sabah tuvalete gittiğimden beri aşırı akıntım var normalden çok çok fazla ve midemin olduğu yere arada ağrılar giriyor aynı sekilde belime de ama çok düzensiz. İlk doğumum olacak hastaneye gitsem kesin yatış verirler ama ben biraz evde beklemek istiyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum. Suyum gelmedi veya kanamam olmadı. Hastaneye gidince stres yapıyorum evde daha rahat olur diye düşündüm. Birde gebe kursunda doğumun belirtisi arasında ishal var demişlerdi . annenin bağırsaklarını temizlemesi için ne kadar doğru bilmiyorum ama birkaç gündür kabızlık problemi çekiyordum ama bu sabah ishal olduğumu gördüm sanırım gelecek küçük hanım 💕 ileri derece olmasa da vajinismus var artık alttan muayenelere o kadar alıştım ki kendimi rahatlatıyorum ama doğum korkum başladı 😔 kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama o an ne yaparım bilmiyorum. Bu mübarek günlerde benim içinde dua ederseniz çok sevinirim 💕