Spinal sezeryan ıle 37+0da dünyaya geldı bebegım . Rabbim tümm yavruları korusun . Ona baktıkca aklımı kaybetmekten korkuyorum cok cok güzel bısey. Allah herkese hayırlısıyla kucagına almayı nasıp etsin. İkimizde cok yorgunuz bebegımı küveze aldılar sımdılık 3 gün kalacak dedıler dualarınızı eksık etmeyın lütfen. Sormak istediginiz varsa cevaplayabılırım🙏🏻