Ne kadar az insan o kadar rahatlık çünkü anne bebeğe bebek anneye alışmaya çalışıyor benim yaşadığım yerde misafir çok gelşyor daha hastanedeyken doluşuyorlar bişey varmış gibi bi rajat bırakın da anne baba bebek rahat bi nefes alsın yani benim sadece annemle babam gelecek gelen giden olur eşimin ailesinden işte o kadar