Emili-14 Merhaba 17 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonum var kasiklarimdan belime kadar cok asiri sancim var beni hareket bile ettirmiyor 2 gündür hastanede tedavi görüyorum yaşayan var mı bu acı sanki başka birsey gibi 😔
dilaradmr11 Emili-14 bende yaşadım 6 haftalıkken başladı 10 gün boyunca sürdü ara ara benimde ağrılarım oluyor antibiyotik kullandım doktorumun bilgisiyle şimdi daha iyiym çok şükür bol su içmek lazım ama o da bulantı yapıyor ve içilmiyor
Ecemsuakpolat_ Üç gindir benim de vajinal yanmam kaşınmam ve kabarcıklar var çok kötüyüm ev taşıdığım için henüz doktoruma gidemedim bugün konuşucam bakalım ne dicek inşlh kötü birşey olmaz geçmiş olsun sizede 🙏