2 ay çatlama igne tedavisi gördüm ama simdi değerlere baktimda progesteron hormonu hep 0.2 0.3 çıkmış ve doktor bana hiç bunla ilgili birsey soylemedi yumurtan çatladı dedi normalde 21 gunu intenetten baktığımda 10 üstü olmalı değer yazıyor buda engel mi sizce napmaliyim bunun için