Kızlar 37+3 olduk gün itibariyle normalde 25. Haftadan beri ara ara toplanıyor gün içinde yorulunca ayakta kalınca falan fakat iki gündür gün içinde belki 10 kezden fazla toplanıyor ve hafif de olsa toplandığı yerde canımı yakıyor birde kasıklarımda ağrı acı hissediyorum adet ağrısı gibi değil hareket ederken oluyor daha çok bu toplanmayi bu kadar sık yaşayan var mı neden acaba ?