Likayolcusu EMete ben bu gebeliğimde ilk aylarda gittiğimde verdiler son larda bunkaötır gidiyorum bana da vermiyorlar hep farklı doktrora gidiyorum bende çözemedim bazen veriyorlar banzen vermiyorlar
Serpilinumudu EMete Nihan İlhan oruç a gittim orda ultrason verir misiniz dedim verdi ve ben muayenesinden çok memnun kaldım
Hazalibis Banada vermediler, herkes övüyordu hastanenin gebe bölümünü bende gideyim dedim ama tam bir rezalet. Paran varsa kaliteli bakılıyorsun o yüzden durum ne olursa olsun özelden şaşmamak lazım
Likayolcusu Hazalibis neresi rezalet bin beter özeller gördüm gerçekten ben herşeyi ile çok memnunum ilk doğumumda orda oldu ikinciyi de orda düşünüyorum
Rzlgln534 Likayolcusu Merhaba ben de oraya gidiyorum da nasıl acaba ilgileniyorlar mı doğum da ? Odaları nasıl yanına refakatçi alıyorlar mı ? Ücret ödeniyor mu ?
Likayolcusu Rzlgln534 hiçbir ücret ödenmiyor sadcee bir refakatçi alınıyor değiştirmekte yasak odaları çoğu özel hastahanelerden büyük ve temiz doğum yapana kadar ve doğumdan sonraki 6 saat yanlız odadalarda kalıyorsun sonrası ise çift kişilik odaya alınıyorsun doğumum üzerinden 24 saat geçincede taburcu olunuyor zaten 🌼
Likayolcusu Hazalibis değişiyor genelde bazen randevu aldığınız doktorla muayene olduğunuz doktor bir olmayabiliyor