Aysegul-26 Merhaba Kızlar hamileliğimin 12.haftasından itibaren Oksapar iğne kullanmaktayım suan 19.haftadayım göbeğimden vuruyorum ve şu son 2 haftadır hep iğne vurduğum yerler kırmızı nokta şeklinde kan topladı bu normal mi