Oğlumuz olucak inşallah hamileyim. İsim konusunda herkes gibi ben de kararsızım. Kıvanç, Doruk isimlerini eşim beğenmiyo ben beğeniyorum. Atlas ismini ikimiz de beğeniyoruz ama anlamsız geliyo bana. Yardımcı olur musunuz bu üçünden sizce hangisi? Aklınızda başka isim varsa da öneri alabilirim ☺️