Us41 açıklık folik asitten eksikliğinden diye biliyorum.
Ama içini ferah tut. İyiyi çağır iyi olsun. Bizim dualarımız hep miniklerimizle. Hepimizin başına bir kontrolde bir şey geliyor. Zor bir süreç bu 9 ay. İçerde ne oluyor bilmiyoruz.korkma.Testini yaptır ve hep bebeğinle iletişimde ol. İyi ol ki o da iyi olsun. Bize de yaz olur mu sonucu?