Winchester Kizlar merhabalar. Bugunku kontrolde minik kusun erken gelmeye calistigini ogrendim. Malesef dogum yoluna girmis ve dogum baslamis. Asiri kilomdan dolayi normal dogumun riskli oldugunu soylemisti doktorum dolayisiyla buyuk ihtimalle yarin sezeryana alacak. Tam 36+2 olacak oyle olursa. Bebegin kilosu onde 3.200 kg. Sormak istedigim bu haftalarda dogum yapinca kuveze aliniyor mu? Bir de bende gec dollenme oldu aslinda son adet tarihime gore 37. Haftada oluyoruz. Oradan fark eder mi? Dualariniza talibim.
Ezgiaa Winchester Aşırı kilo derken ne kadar sorması ayıp? Ben de kiloluyum o yüzden soruyorum. Bebiş de kilolu 36+5te 3300dü ama normal doğumla ilgili birşey demedi. Bu arads 37+2 de doğum yapan arkadaşım var küveze filan girmedi bebeği
caglademir Winchester Sanmiyorum kuzum, 36dan sonrasi erken dogum sayilmiyo diye biliyorum, kilosu da gayet guzel. Bir sikinti olmayacaktir ins🙏🙏🙏
ozgeya Winchester 36.haftayı bitirdiyse ve kilosu 2500’ün üstündeyse küveze koymuyorlar canım,tabi başka bir sorun oluşmazsa ihtimal olarak.
Zeliha66 Winchester kilosuda haftasıda çok iyi canım rabbim hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin🙇♀️
Winchester Ezgiaa 120 kiloyum ben 😬 kimi doktor normal dogumu oneriyor bizim kiloda ama bende kalp carpintisi oldugundan riske atamadilar. Siz doktorunuza guvenin gerisi bos.
Winchester caglademir cok tesekkur ederim canim benim icimi rahatlattin. Igne verdi ciger gelistirici aksam tekrar olucam. Dualariniza talibim kuzum 🙏🏻
Winchester ozgeya iste 36yi bitirmis olsa bende endise etmeyecegim ama endisem 36+2 oluyor. Ama son adet tarihime gore 37+2 oluyor. Kafami karistiran o 😔 cok tesekkur ederim cevap icin
ozgeya Winchester 36+2 demek 36.haftanı bitirmişsin 37.haftandasın demek.o yüzden endişe edecek birşey yok canım ☺️ İçini ferah tut
DnHazrlklar Bebeğin kilo boy baş ölçümünü göre 36+2 görünüyor ama organ gelişimi öyle olmuyor son adet tarihi baz alınıyor 37+2 ☺️ Hem 36. Hafta da zaten bütün gelişim tamamlanmış oluyor hayırlısıyla yavruna kavuş inşaAllah
Winchester DnHazrlklar cok tesekkur ederim benimde merak ettigim buydu 😊 yarin icin o kadar korkuyordum ki bu mesajlar beni rahatlatti cok tesekkur ederim ❤️ Amin insallah dualariniza talibim ☺️
Winchester Sakaryali54 herhangi bir belirti olmadi. Bende sasirdim. Sadece alt tarafimda asiri baski yapti. Tuvalete ciktigimda sanki dusecekmis hissi oluyordu.
Unalcagla Winchester bende 36 haftalık hamileyim.. Özele gittim rahim kasılmaların var dedi. Suyun içine toz karışım verdi. 1 ay kullan dedi
Winchester Unalcagla evet kasilma durumunda veriyorlatmis ilac yada fitil. Ama benim durumum daha farkli. Kasilma hic yok. Bebegin basi kanala girmis. Dogum baslamis yani.