Merve-34 12 haftalık gebeyim ama hurma yemek konusunda kimileri zararlı diyor kimileri değil diyor doktoruma sormayı unuttum doktoruna danışan var mı acaba
ogedag Merve-34 cok tüketmemekte fayda var Rahim agzını esnetir derler Ben 15 deyim 1 tane yedim günde ya da maks 3
Mervegvn123 Merve-34 valla ben bu olayı 2 hafta once öğrendim suan 32+4üz ama 20li haftalarda kılo kılo yedim bi oturusta sayamayacagım kadardı 😂😂 suana kadar bı sıkıntı yaşamadım ama doktorunuza sorun yınede
Tiiffany Merve-34 Her 2 gebeliğimde de cok yedim yiyorumda bazı safsata sözlere hiç inanmıyorum acıkcası. Dogruluk payı yok
HavvaK Merve-34 hurma bilakis ilk aylarda yenmeli çünkü müthiş bir folik asittir. Yapay folik asitleri kullandırttırırlar doğalına geline amaaaaan şöyle zararlı böyle zararlı 😏 Üç gebeliğimde de başından beri bolca tükettim. Elh bi sıkıntım da olmadı 🌸
Merve-34 ogedag günde bir veya iki günde bir yiyorum zaten ama tedirgin oluyorum 😄 canım çekiyor bazen
ABoyAndTwinsBoysMoms Hurma rahim ağzını gevşetip erken doğuma sebebiyet veriyor. Bana 1 tane bile yemeyeceksin dedi doktorum da diyetisyenim de. 37-38. Haftadan sonra doğumun başlaması ve kolay olması için yenmesi tavsiye ediliyor.
Tiiffany ABoyAndTwinsBoysMoms valla bu durum bana cok sacma ötesi geliyor. 2.gebeliğimde o kadar cok yedim ki. Bu 3.gebeliğim yine yiyorum ki hepside sezeryan