Evet arkadaşlar günlerdir süren isim krizine bir son verdik (mecbur kabul etmek zorunda kaldım artık) eşimin ismi Ali oğlumun ismi Yiğit Ali (ben koydum ilk oğluma ismini) ikinciye hamileyim yine erkek ve eşim isim hakkı benim ilke sen koydun diyerek tartışma başladı 😃 Ne söylesem kabul etmedi bı kulp taktı yok arkadaşımın çocuğu yok amcamın oğlu yok sevmedgiim biri 🙄 sen karışma dedi ve bunu da Muhammed Ali koyuyorum dedi 😃
3 Ali’yle kendimi uğurluyorum teşekkürler 😃 Muhammed isminden memnunum kurban olayım o isme linçlemeyin sadece 3. Ali fazla geldi bunyeme 😂