Gizem_cetinbas Kızlar ben 2 senelik evliyim kimlikte vs. Eşimin soyadını kullanıyorum ama hastane kayıtlarında kızlık soyadım çıkıyor bilgisi olan var mı ne yapmam lazım bana düzelir dediler ama hiç bir düzelme yok başına gelen oldumu ? Araştırıyorum ama hiç bişey çıkmıyor
esraEb Gizem_cetinbas benimki de aynı şekilde. 182 yi arayıp oradan güncelleme yaptırmanız gerekiyor. Benimki de aynı oluyordu e nabızdan düzelttim ama yine de kızlık soyadım çıkıyordu. 182 yi arayıp düzelttirdim.
Tiiffany Gizem_cetinbas her hastanedemi aynı durum var yoksa sadece birinde mi? Bu durumun coktan düzelmesi lazımdi Sizlik bişey yok gittiginiz hastane ile alakalı durum. Onların sistemini güncellemesi gerekiyor
yilldizyilldiz Ben de medicana’dan randevu almak isteyince uygulamadan ve siteden alamamıştım randevuyu. Hastaneye en son kızlık soyadımla giriş yaptığım için o şekilde kalmış, o yüzden kabul etmemiş. Randevusuz gittim mecbur, gidince de düzelttiler hemen.
Ayssayss 123esr_ bence değiştirin, devletin sistemine zaten otomatik evli olduğunuz düşsede kimliğinizle işlem yapılıyor sonuçta soyadınız artık değişti
nidosh 123esr_ ben evlilikten iki sene sonra yeniledim sadece hastanede güncel soyadım çıkmıyordu. Hatta bir sekreter sistemde bekar gözüküyorsun dedi. Kimlik yenileyince soyadım da güncel olan çıkmaya başladı
arirangg Gizem_cetinbas Ben ilk evlendiğimde hastanede eski soyadım çıkmıştı. Bana hastanenin içinden düzelttirdiler. Oradaki sekreterliğe gitmiştim galiba sistemden düzeltmişti
ZEHRASARKAYA Gizem_cetinbas bende de oldu o başka şehirde kontrole gitmiştim kızlık soyadım çıkmıştı çok şaşırmıştım ama bi sorun olmuyo sistem güncellememiştir kendisini