İnternette de baktım bir şey bulamadım🥺 kızım meme reddi yaşıyor sütümü sağıp verincede istemiyor. hadi üstüne gitmeyeyim dedim depremi yaşadık memlekete geldik hastanede yattık o zamandan beri zaten sütümde yok neredeyse birde orda huyu suyu tamamen değişti mama ile besleniyor. Bu seferde su gibi kusmaya başladı. Ölçülerini tam yapıyorum,10 dk dik tutuyorum sonra gazını çıkartıyorum. Normalde de kusardı ama şimdi mamanın 3te 1 ini kusuyor. Sonra oyun oynarken vs. Su gibi kusuyor. Hiç mama kalıntısı olmadan. Salyasıdır diye düşündüm ama çok fazla sanki miktarı ağzının yanından baya sızıyor. 2 gün sonra doktora gideceğiz ama benim içime dert oldu bu. Daha önce rsvden yoğunbakımda yattı. Hasta olmasından çok korkuyorum o zamandan beri. Kidste de başlık açtım ama gören olmadı. Bilen var mıdır neden oluyor bu acaba