Momycik 20 aylık kızımın atesi ne yapsak düşüremiyoruz her şeyi denedik doktor antibiyotik ve surup verdi ilaclar etki etmiyor fitil verdik 2 saat düsüp tekrar yüsekliyor duşa soktuk, alnına ve eklem yerlerine bez koyuyoruz üzerinde 1 zıbın var baska hic bisey yok elleri ayakları buz gibi oldu aklima baska hic bir sey gelmiyo 2 gündür atesi 38.5-39 arasi gidiyo geliyo. Şunu yaptım etkili oluyor dediginiz bisey yokmu
Deletedmom_106 Momycik bazen çok dirençli yükseliyo ateşleri. Kızımın bi ara sık ve uzun süreli oluyodu. O kadar tekrar ettiki fmf testine kadar yaptırdık 4 ay sonuç bekledik. Ateşin çaresi yok dikkat et kontrol altında tutmaya çalış çok gecmiş olsun
DeustchBurcu Altıncı hastalık oldu kızım geçen ay, 3 geceyi min. 39,6 ateşle geçirdik. Üzerini örtmeyin ama ayaklarına çorap giydirin, ayaktan soğuk almak sonrası için kötü oluyor çünkü
DeustchBurcu Momycik kurban olurum ya Allah tez zamanda Şafi ismiyle şifasını versin🤲🏻 çocuklar hasta olmasın 🥺
Deletedmom_106 Momycik antibiyotiğe rağmen geçmiyorsa dirençli enfeksiyon olabiliyo. İdrar testi verdiniz mi idrar yolu enfeksiyonunda berbat ateş olur
Deletedmom_106 Momycik ayy boğaz kulak dolanıp duruyo o gecirmediğimiz enfeksiyon kalmadı . 8 aylıkken covid oldu kızım. Öyle bi ateşi yükselirdi ki çocuk kendinden geçerdi. Rabbim bütün çocuklara şifa versin.aniden yükselirse eklem yerlerine nemli bez ayak altına özellikle topuklara limon yada çorabı limonlu suya koyup giydirin . . Bunlar kalıcı çözüm deil antibiyotik düzenli verin ateş düşürücü dönüşümlü 2 farklı şeyi deneyin.(Dr a sorarak ) biraz da sabır 😥
Busrakama Sarmısak ve zeytınyagı sür ayaklarına sarımsağı ez zeytınyagına karıştır ayaklarına sür Müslin ört ayaklarına
Momycik Busrakama vallahi deneyecem suan uyuyor uyanınca yaparim insallah ise yarar canim allah razi olsun
Momycik Deletedmom_106 evet aslında biliyorum antibiyotik 3 günxe anca dtki eder ama annelik o kadar zormuşki o orda sıtmalanıp agladıkça icimden parça kopuyo iste 😓
Deletedmom_106 Momycik o anlarda onun iyiliği için yapman gerektiğini düşün. İnan 21 ayın 15 i ateşle geçti geceli gündüzlü . Gidilmedik yer bırakmadık sabahlara kadar başında durduk eşimle annemle ablamla. O an tek düşündüğüm şey bu çok tehlikeli ne kadar ağlasa da yapacam yapmak zorundayım . Annelik garip bişey şifa diliyorum iyi geceler 🤍
Deletedmom_106 Momycik ayak altına sarımsak ve zeytinyağı deneme . O şekilde ayak tabanı yanan bebekler var. Ateşi düşürme z öksürük için yapılır ama onu da geçirmiyo . . Yorumu şimdi gördüm yazmak istedim