Merhaba kızlar biz 16+1 olduk ama ben hala hiçbir hareketlilik hissetmiyorum sürekli çevremde ki insanlar nasıl hissetmezsin diyor ama hissetmiyorum belkide nasıl birşey olduğunu bilmediğim için hissetmiyorum sizde durumlar nasıl endişelenmem gerekiyor mu sizce daha erken mi