Bsrcnr2808 bence yaptırın hiç korkacak bir şey yok zaten küçük bi şişe şekerli su içiyosunuz öyle ayılma bayılma yok yani, eğer gebelik şekeriniz varsa bunun erken tespit edilmesi çok önemli bebek sağlığı için aksi takdirde bilmediğiniz zaman bebeğin zarar görme ihtimali olabiliyormuş veya doğum anında şekerinizin yükselmesi de tehlikeli olabilir Allah korusun. Kötü yorum yapan kimseye aldırış etmeyin bende çevremden duyduklarımdan çekinmiştim hiç bişey olmadı çok şükür öyle baş dönmesi falan olmadı yani. Etkilenenler gebelik şekerine sahip olan kişiler oluyormuş etkilenmek derken baş dönmesi gibi bu duruma da erken tespit edildiği için hem anne hem bebek için daha iyi