Merve_818181 bende geçirdim kimyasal gebelik ama kendinizi suçlu hissedecek bir durum görmüyorum ki doktorlar kimyasal gebeliği hamilelikten bile saymıyor ve adetten sonra tekrar hamile kalabilirsiniz diyor ben 2 ay sonra tekrar hamile kaldım o yüzden kendinizi boş yere üzüp suçlu hissetmeyin ayrıca gelen kanamaniz düşükle beraber gerçekleşen adetiniz