Kızlar 17 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri hiç bulantım olmadı hiç bişeyden tiksinmedim aksine özellikle 11. haftadan beri aşırı şekilde iştahım çok açık ve sürekli aç hissediyorum 6-7 kilo aldım bile. Boğazıma dur demeye çalışıyorum canım tatlı çektiğinde falan yemiyorum ama acıkmaya çözüm bulamadım akşam yemeğinden sonra özellikle gece 12 gibi çok acıkıyorum bişey yemeden duramıyorum:( bütün hamileliği boyunca 6-7 kilo alan insanlar var bende mi bi sorun var anlamadım:( buna benzer durumda olan var mı ya da çözüm için önerisi olan