Selam kızlar 38 haftalık hamileyim en son 37+4 de munaeye gittiğimde bebeğin kilosu 3750 idi.Doktor artık beklemeyelim haftaya yani 38+4 de hazırlan gel alttan muane edicem rahmi öne çekelim 1-2 dolaş gel sonra tekrar kontrol edelim ve o gün doğurtturuyum seni dedi.Rahmin öne çekilmesi nasıl birşey yada bu durumu yaşayan biri varsa aydınlatabilir mi?Kararsızım doktorun dediği gibi mi yapayım yoksa bekleyim mi…