Htcert bugün 38 olduk. 31 haftadan beri bazen bir hafta bazen 2 hafta gerilik çıkıyor, benimde çok moralim bozuldu ama 2 devletteki doktor bide özeldeki doktor aynı şeyi söylediler genetik minyonluk diye içim rahatladı yani, zaten doktorlar 3 haftaya kadar geriliği normal buluyoruz diyor bi sıkıntı olsa baştan beri riskli gebelik olurdunuz diyor, birde zaten cihazdan cihaza kilosunda felan 300 grama kadar değişiklik olabilirmiş, ve hafta ilerledikce bebek büyüdüğü için biraz daha yeri daralıyor ya tam ölçüm yapılamayabilirmiş bunları duyunca bi nebze rahatladım :) değilse çok ağlamıştım, Allahım sağlık versin bebişlerimize 🤲🤍