Ozleeem 36+4 olduk ama ben hala isim konusunda kararsızım düşündüklerim arasından sizce hangisi olmalı? Meva Alya İpek İlay Tusem
Ozleeem Mommyy0708 havvaana beyzacmvrc çoğu arkadaşım da meva diyor da ben çok kararsız biriyim galiba 😁
Soniii beyzacmvrc bizde Zeynep Ela koyucaz eşim Zeynep ismini beğeniyor bende eskimeyen klasik isimleri çok seviyorum anlamıda babasının süsü demek yanına da ben Ela yı koymak istedim 🌸
beyzacmvrc Humeyra16Selim evet oda güzel 😊 Aden ve Asel i çok duydum Ahsen birazcık daha farklı geldi
Elif-Turan5036 Kızımın adı Zeynep çokta sevdiğim bir isim kendi ismim de Elif bence böyl kalıcı isimler daha güzel. 😊
beyzacmvrc Elif-Turan5036 kesinlikle ya Zeynep ve elif ismini hep çok severdim zeynep Ahsen dedik bizde Eşim Zeynep Elif dedi hatta. Ama hem Zeynep hem elif çok kullanılıyor okul hayatinda belki sıkıntı olur diye Zeynep Ahsen e karar verdik sonra 😊
Matmazel23 36+3 benimde kızımın ismi yok henüz 😒 Ne arıyorum neden hiç bir isim içime sinmiyor bilmiyorum
Mommyy0708 Ozleeem kuranda geçiyor cennet bahçelerinden biri :) bence çok güzel. anlamlı ve okunuşu çok tatlı
Humeyra16Selim Ozleeem tesekkur ederm benm cinsiyetm belli olsn kzimm olursa bunlardn brini koyucm ins.
Rumeysa_24 Ozleeem bizimde ikizlerimiz olucak bizde bi Türki net olamadık ama kuranı kerîm de geçen bi isim başına kesin istiyoruz büyük ihtimalle birine Ebrar birine elif gibi isimler koyabiliriz