Nrcnnnnnnnn İyi akşamlar kızlar. Kız bebek anneleri kacıncı hafta da doğum yaptınız? Kız bebek gününü doldurmaz diyorlar doğru mu?
havvaana Nrcnnnnnnnn ben 37+1 de acil sezeryan oldum ama benimki baştan beri riskli gebelikti perinatoloji takipliydim ve az bi sancım çıktı nst de. Riske atamayıp aldılar sezeryana. Riskli olmasam girmezdim beklerdim kendi ne zaman gelmek isterse. Ama kızların erken gelmesi ile alakası var mı bilemedim😂
Likayolcusu Nrcnnnnnnnn değil tabi ki çevremde çok kişi 40ı geçirdi kız bebeği benimde kızım 39+2 de geldi
2bebe1anne_ Nrcnnnnnnnn valla daha 35 haftalığız sancılardan ağrılardan nefes zor alıyorum bakalım beklemedeyiz
Dnznsa Nrcnnnnnnnn 39 + 6 iken suyum geldi ben korktum diye sezeryan istedim zaten suyum gelmeseydi ertesi gün günüm doluyor diye mecbur ameliyat olacaktım ben gününde geldi yani benim kuzum
Nrcnnnnnnnn Geçen sene oğlumu doğurdum. Suni sancı alana kadar hiç sancı olmamıştı. Şuan 35 haftalık kızıma hamileyim 10 gündür adet sancısı, vajina ağrısı cekiyorum.
ssofiaaa Nrcnnnnnnnn 37+2 de geldi bebeğim. Suyum gelmişti , 24 saat dolunca hiç açılma olmadığı için sezaryen oldum
Nurr_22_22 Nrcnnnnnnnn 37+4te acil sezeryana alındım sancı tutmuş 3 cm açılmam vardı hemoroit olduğu için sezeryan oldum