Esrakckaa Kizlar yerlesmesi kan mi degil mi bilmiyorum. 9 subata dusuk yaptim, ve simdi 4-5 gundur boyle az az kahve rengi akinti cikiyor vs kan biraz cikti pembe pembe, ve adetim daha var. Sizde boyle birsey oldu mu?
Silahimigetiraysel Esrakckaa canim ben de 4 şubatta düşük yaptım ama bende öyle bir şey olmadı şuanlık