tugbacns Sinemesin önümüzdeki yıllarda bir çok kız çocuğunun adı Asel, erkek çocuğunun da Atlas olacak bence. İsim güzel ama çok fazla koyan var ☺️
Sinemesin tugbacns asel için katılıyorum ama erkek de ben çınar ismini aşırı görüyorum hiç atlas görmedim aslında 🤔 zaten bi türlü bulamıyoruz bir isim 😂
tugbacns Sinemesin zor valla isim bulmak ya 😄 ama içinize sindiyse koyun bence yine de çok güzel bir isim 🌸
N_A_Z_L_I_M esiaks Bende bebeğimin adını Çağrı koymuştum cennet kuşu oldu 😔 Siz bebeğinizi sağlıkla kucağına alırsınız inşallah 🤲🤲