Hzzz O haftalarda normal sanırım benimde çok fazla baş dönmem vs oluyordu vicudumuza bir insan yerleşiyor kolay değil tabi çalışmıyorsun sık sık yatarak geçir o zamanlarını prilam Dr yi de günde 4e kadar içebiliyorsun swn yinede bi doktoruna danış çoğaltma işini ama. İnşallah iyi olursun Allah yardımcın olsun 🫶🏻