Kızlar merhaba
22 günlük bebeğim var. Doğduktan 1 hafta sonra falan yüzüstü yatırmaya başlamıştık çok güzel uyuyor diye. Ama sonradan fark ettik ki hep sağ omzuna dönerek uyuyor sola çevirince ağlıyor ve sağa tekrar dönüyordu. Bugün eşim sol omzunun altında bir şişlik gördü hemen acile gittik kemikle alakalı değil dedi doktor ama yenidoğan polikliniğine gönderdi. Başına böyle bir şey gelen var mı. Çok korkuyorum kötü bir şey çıkacak diye. Çünkü kafasını hiç o tarafa çevirmek istemiyor.