HafizeeeFatma Adapte34 sağ tarafta büyüyor dedi karnımın sağ tarafında internet te diyor erkek bebekler genelde asağ tarafta büyür doktor da o yüzden erkek dedi
HafizeeeFatma Adapte34 hayırlısı olsun bende kız istiyorum ama kısmet Rabbim ne verirse sağlıklı olsunda
Menno Fifi97 ben Çin takvimlerinin hepsini denedim kız diyordu sizin attığınz linkte erkek çıktı rast gele mi bu linki attınız yoksa her baktığınızda bundan mi bakıyorsunuz