tubimom malesef anlayışsız insanlar çok gerçekten tamam bizde sonuna kadar uymuyoruz belki ama elimizden geldiğince yapmaya çalışıyoruz benim bir yakınımda konuşuyorduk dedim asla kimseyi zorlamam kısım olcak büyüdüğünde demem zorla kapan diye ama dedim bebeklikten itibaren yalan yok dedim her yatirmada vs bir cüzü açıp yanına koyucam aşinalık kazansın diye çünkü gerçekten bu depremler vs artık epey korkuttu ahirette bunların hesabı bizden sorulacak gorumcemin çocuklarını gördükten sonra kendi kendime dedim cabalicam çocuğum benden hesap sormasın diye 12 yaşındaki çocuk geçti karşıma alay eder gibi babamda bilmiyor ben niye öğrenim dedi çok üzüldüm ve annesi de kapalı bildiğini söyledi oda güldü bende ilk defa sert cevap verdim bu komik değil ama bunun hesabı senden sorulacak biliyorsun dimi dedim sustu çocuklara saçma sapan şeyler ogretmektense daha güzel şeyler öğretilebilir ben karisyim kız çocuğuna zorla kapan demeye kendi içinden gelirse göre göre yapar ama onun dışında isterim öğrensin bilsin ama görüyorum şimdiki çocuklar daha farklı seyler biliyor Allahım gerçekten bizlere kalplerimize huzur versin bazen unutuyoruz bu dünyanın geçici olduğunu 🥺