Esmaarkk 07.04.2023 inşallah yavruşuma kavuşacağım ikinci gebeliğim ikinci sezaryenim çok korkuyorum uyuyamıyorum çokça da heyecanlıyım Rabbim hakeden herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻❤️
Gamzedyilmaz1 Esmaarkk Sağlıkka gelsin canım kaçıncı hafta ve günündesin. Ben de sezeryan olacağım pzt gün alacağım inşallah 36+4 günümdeyim.
Buseaelisa Esmaarkk benimde 6 nisan da sezeryanım olucak 2. Sezeryanım bu arada aynı durumdayız zaman yaklaşınca günler ilerlemiyo heyecan artıyo Allah hepimizi sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mervegc Esmaarkk öncelikle Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 nasıl oluyir çok mu zor sezaryan ? Bizim de gidişat sezaryan gibi bebek ters olduğu için
Huzurumm_ Esmaarkk Çarşamba günü bizde kavuşacağız inşallah çok heyecanlıyım uyuyamıyorum zaman hiç geçmiyor
Esma3405 :) bende 07.04.23 de sezeryan olacağım. ikinci benimde :) korkuda sarmadı değil adımda Esma 😀
Seherak Esma3405 sağlıkla gelsin inş 14.04 te de bizim günümüz bugün tam 36 haftalıgız bakalım bekleyecekmi gününü korku heyecan dorukta
Esmaarkk Gamzedyilmaz1 aminn canım hepimizinki sağlıkla gelsin bende 36+4 deyim iki gün önce aldık günümüzü
Esmaarkk Buseaelisa rabbim yardımcımız olsun hem korku hem mutluluk hem acılar düşünmeden edemiyorum ben 🥲
Buseaelisa Esmaarkk ilki çok kolay olmuştu ilki kolay olanın ikincisi zor olur diyorlar endişeliyim bunu da koly atlatabilicek miyim acaba insan merak etmeden duramıyor
Ezgifatma2010 Bizde 37 hafta olduk şu saat itibariyle pztsi rabbim izin verirse sezeryan olacagım bende saglıkla alalım kucagımıza
Esmaarkk Mervegc çok teşekkür ederim 🥰 evet zor şahsen bakan birisi varsa çok iyi hep yatarsın ama illaki ağrı sızı çok oluyor öksürmek gülmek bile direk dikiş yerini acıtıyor ama bol dua et 🤗
Semanur0902 Bizim tarihimiz belli değil ama salı günü kalp doktorum normal doğuma yasak koydu. Onu dedikten sonra aklımda bir ton şey dönüyor nasıl sezeryan olucam diye korkularım daha şimdiden başladııı 🥲😂
Esmaarkk Semanur0902 ilkinde birşey anlamıyorsun ameliyat hazırlığı vs bilmiyorsun ama ikincide bilinçlisin sürecin nasıl ilerleyeceğini biliyorsun ya o çok korkutuyor, neden dolayı normale yasak canım