Honeymom17 görüntüsünü hemen paylaşayım canım bayağı küçüktü ama bir avantajı var ki, küçük doğan bebeler daha çabuk toparlanıyor. Kuvöze girmedi çok şükür, 38+2 de zorunlu sezaryenle doğdu minnoşum
Bak burada sezaryenden 1 saat kadar sonra🌸özellikle üzerimdeyken olan fotoğrafını paylaştım sana, ne kadar minnak olduğunu gör diye😇 şimdi 9 aylık ve 10 kilo, taşıyamıyorum🥰