Bütün hamilelerde belli bı sure bu korku oluyor sanırım bende de oldu kendinizi telkin etmeye çalışın yanlı hareketler yapmamaya özen gösterin kontorolleri kaçırmayın başka elinizden gelen bişey yok sebepsiz yere kalbi durmaz öyle düşünün ve sabırla hareketlerini bekleyin. O hareket edince her hissettiğinizde ben burdayım demiş oluyor o korku vs hepsi bı anda kayboluyor sabırlı olun bı kaç hafta daha 🥰