Bebislerim süt parası başvurusunu hastane doğumun ertesi günü kendisi yaptı,bir ay sonra eşimin adına ptt’den aldık.149 lira.
Doğum parası içinde şehrinizdeki aile ve sosyal politikalar il müdürlüklerine ya da sosyal hizmetlere kendi kimliğiniz,bebeğinizin kimliği ve doğum raporu ile başvuruyorsunuz.o da yaklaşık 1 ay sonra filan yatıyor.bu henüz yatmadı bizim,ben çalışmıyorum tek gebelik,300 lira yatacakmış.