Mayıs sonu Haziran başı görünüyor. Büyük eşyaları hariç kıyafet almadım henüz 😂 ben mi çok rahatım nedir ikinci bebe olduğu için de olabilir ama bir haftada rahatça halledilecek şeyler kıyafetler o yüzden kasmıyorum hiç 30. Haftamıza girdik bugün itibariyle ramazandan sonra gider alırım büyük ihtimalle 😂