541ay-1
Canım korkulcak herhangi birşey yok Allahın izniyle içini ferah tut🤲🏻
25 haftalık gebeyim ilk öğrendiğim haftamdan beri tiroit ilacı kullanıyorum ilk 3 ay düzenli kan verdim şimdi 2 ayda bir gidip vermem gerekiyor. Tiroid Değerlernin inmesine çıkması göre ilacın mg yükseltiyor sadece benim bildiklerim bu kadar. Eğer ilaç kullanıcak olursan sana tavsiyem düzenli kullan asla ama asla ihmal etme çünkü gebelikte troid çok önemli ama korkulcak birşey yok çünkü ilacı var.🤲🏻