Gulsen01 biz İstanbul’a ilk taşındığımızda etrafımızda hiç kimsemiz yoktu ne dost ne akraba en küçük kardeşim 11 yaşındaydı ve İstanbul’a taşındıktan 1 sene sonra yani 12 yıl aradan sonra o da annem sprialle korunuyordu hamile olduğu öğrendi o da ben okul istediği için kan tahlili vermiştim o gün sağlık ocağında, annemde değerlerini öğrenmek için öylesine verdi ve orda hamile olduğunu öğrendi büyük bi şokla tabii hiç beklemiyorduk çünkü. Yani diyeceğim annem kız kardeşimi 37 yaşında doğurdu annem şu an 41 kardeşim de 4 yaşında ve hep der sen sırdaşımsın bu da yoldaşım diye. Çok güzel bir şey bence sabahtan akşama kadar evde kimse yok herkes işte bi annemle kardeşim var ve zaman onunla geçiyor sadece.
Kız kardeşimle aramda 17 yaş var🥲🌸